Sunday, October 29, 2006

被tag中了:愛的大集合

遊戲規則
1. 必須發表一篇文章,把所有愛的問題都答出來(問題請看指名你的那位朋友的網誌再複製過來寫就OK了)
2.寫完所有愛的問題後,自己加多一題,請點名5位的lucky朋友繼續串聯下去!
(注意唷!被點名的人不能重複呀~~未滿五人者,就違規囉~! )

01. 點我的人 : 小豚

02. 寫出填寫日期吧 : 061029

03. 愛的食物 : 其實要睇心情睇時間,不過壽司會係all time favourite 丫,仲有「丸類」既食物,即係打邊爐會最先丟入去”淥”個d

04. 愛的音樂 : unplugged, brit-pop, band sound(雖然如此, 但soft d我會比較容易接受)

05. 愛的地方 : 好難講喎, 籠統地講係風和日麗,曬到太陽,可以散步的地方

06. 愛的口頭禪 : 「真的假的」/ 「你懂我意思嗎?」 (廣東話版係「係咪架?」/「你明唔明我講咩呀?」) 總之就是明目張膽乎質疑別人的理解能力(或者是始終對自己的表達能力存疑)

07. 愛的顏色 : 黑/白/黃/綠/藍

08. 愛的偶像 : 會封一個人做「偶像」的年代已經遠去了…

09. 愛的甜食 : 蛋糕(很愛85度C ), 雪榚

10. 愛的節目 : 指咩節目先? 我已經好耐冇睇電視, 但過去一個多月狂睇《Six Feet Under》,好正, 電台的話…. 我鍾意聽mini同埋細so, 有佢地把聲的節目已經愛聽~~

11. 愛的書籍 : 仍然睇得太少書, 睇過而有印象地喜歡的有《地底三萬尺》(朱少麟) 《我的視覺日記》(王小慧), 《聲音與憤怒》(張鐵志), 阿芝的書, 亦舒的小說(一部份啦~)

12. 愛的店 : 其實我鍾意”邊度有書”;台灣的話… 我鍾意個d即使唔出名但好別緻的coffee shop+簡餐店, 好舒服

13. 愛的作家 : 香港的有陳慧,梁文道,王貽興 ;台灣的有柯裕棻, 日本的是吉本芭娜娜

14. 愛的唱作人 : 五月天啦!! 仲有陳綺貞, 林一峰 ,藍奕邦

15. 愛的國家 : 英國(有生之年我一定一定要去一次,唔知點解對英國充滿了fantasy) , 阿根廷

16. 愛的座右銘 : Passion always works top.

17. 愛的習慣 : 乾淨

18. 愛的腔調 : 唔會拖拖拉拉, 話一就一話二就二 (我愛je,唔代表我係咁樣喎…)

19. 愛的是受還是攻 : 受。 愛不應該有「攻」

20. 愛的星座 : 唔識, 但基本上幾愛自己個天蠍座

21. 愛的休閒 : 係屋企舒舒服服睇書聽歌, 而唔會忽然諗起有d野未做而被打斷

22. 愛的個性 : 爽朗, 樂觀, 溫柔, 令人係我身邊會覺得舒服自在

23. 愛的女人 : 我自己, 好多朋友, 屋企人

24. 愛的男人 : 男朋友, 哈~

25. 愛的公仔 : toro貓~ 仲有Winnie the pooh 家族

26. 愛的動作 : 笑, 抱抱

27. 愛係點的 : 甘心樂意去付出, 眼中不只有自己

28. 愛人點對你 : …想我點答呀? 「對我好」算唔算

29. 愛的名稱 : (…做乜d問題越來越難答) 真係唔知答乜好喎

30. 愛的科目 : 中學時係英文, 而家鍾意d同「文化」有關的課

31. 愛的表白 : 「讓我照顧你」~個人認為呢句比「我愛你」更令人感動,
根本成首歌都係表白之最~

32. 愛的朋友 : 講唔哂喎, 不過我好愛個d我未講就明白我想講咩,想要d咩既人~

33. 愛的季節 : 秋冬, 初夏 (但大前提時我需要陽光普照)

34. 愛男還是愛女 : 都愛架喎, 睇你講邊種「愛」啦

36. 你點對你愛的人 : 盡力對他們好

37. 愛5愛你baba,mama: 其實.. 或多或少都會愛吧, 雖然對兩人的愛嚴重不平衡…

38. 你而家愛既人係邊個 : 男朋友

38. 你愛落雨定晴天: 晴天!!! Absolutely!!!

39. 你愛唔愛自己個屋企: 愛

40. 愛訓教著唔著衫 : 梗係著啦

41. 愛訓教著唔著底褲 : 哈~我未試過唔著喎

42. 愛人既特點 : 見到對方會心軟

43. 愛的定義 : 《聖經》哥林多前書第十三章丫唔該~

44. 如果你愛上左你best fd ge lover,你會點做: 一開始發現有少少時, 已經唔會比自己繼續愛下去

45. 愛的號碼 : “了lung”的單數號, e.g. 7, 19,37, 89 之類的 哈~

46. 愛的舞蹈 : 熱舞社的jazz 好好睇~

47. 愛是為了什麼 : 被愛

48. 愛你的人想分手, 但知道他/她很易受傷害, 你覺得佢會怎樣開口呢 : 呢條問題怪怪的, 如果我發覺對方想分手, 基本上即使再捨不得都寧願同佢分, 總覺得一個萌生了去意之後我唔會挽留囉

49. 愛的...鼓勵 : 開口讚美~

50. 愛的電影 : 還是睇得太少, all time favourite 有: 《Before Sunrise》&《Before Sunset》, 《伊莎貝拉》,《Magnolia》(台譯心靈角落) ,《Brokeback Mountain》

51. 愛的工作 : … 未有呀

52. 愛的學校 : 我其實鍾意政大

53. 愛的味道 : 甜咖哩, 麻油味

54. 愛的重量 : 因為lum而輕飄飄, 成個人好似要飛起來咁.. 但也有太多時候會重到愛到令人窒息

55. 愛的溫度 : 正常的話應該是… 好似係冬天著夠衫咁, 不會冷但也不會暖熱到流汗, 係好舒服的

56. 愛自己的什麼: 某部份性格啦 還有身高體重(哈哈哈~~)

57. 愛令自己做了覺得自豪的事: 了解一d其他人唔知道既野~呵~


我要tag的人:
(好難呀,我想佢答我的人都冇用blog或者冇睇我個blog…)
jeffy, bunbrick, penny, Karen,援


麻煩大家啦~哈~~

3 comments:

Anonymous said...

嘩...57條呀...俾幾日時間我...

Penny said...

WA...你講個penny係咪我呀

為左你,我開返個blog,等我

Anonymous said...

我實做晒佢, 不過俾d 時間我...