Monday, January 28, 2008

好冷好冷

澳門應該很久沒這麼冷過了吧
只有7,8度
還要返早
凌晨五點就要離開被窩的滋味實在十分........

其實這都還能忍受
不過我想我遲早有一天
會因為不想天天化妝而辭職的

***

最近因為要考試
好忙 而且實在有壓力
亦舒的新小說一直放在袋裡卻沒有時間看
樣子越來越殘
一看就像在告訴別人「我很累」
我只能告訴自己一切會結束
然後逐點享受夜麻麻凍冰冰好想睡餓腸轆轆還要跑去排戲的經驗
其實也未至於太差

***

一次又一次證明
愛人其實需要方法
你想我好我又想你好
最後卻變成兩敗俱傷
lone你說對不對...



080128 0743

4 comments:

Anonymous said...

上鏡個妝真系太濃..

不過表現就愈來愈好..好淡定!

Anonymous said...

我到今時今日都未見過阿離小姐上鏡。
我懷疑全世界得我一個未見過囉!

Anonymous said...

今日冇電視睇, 冇咗TDM午間新聞, 冇咗阿離小姐, 我今晚瞓唔著 :D

阿離 said...

哈哈哈
多謝大家抬舉
個妝既問題...都係聽人由命ga ja 其實
睇下撞岩邊個化囉 = =

va小姐, 咁又未至於既,
咁你忙丫嘛
呵 :p