Thursday, October 25, 2007

打掃

終於終於
四個多月後的今天
再幫FLICKR翻新了
雖然不知為什麼打完一輪description之後
全部消失了 = =
之後再找個時間慢慢補上去好了

重新看照片
覺得這幾個月真的發生了好多事
好的壞的開心的難過的
忽然好像經歷了好多長大了好多
而且大多數都不是用照片就可以紀錄的..


anyway欠我相的趕快send回給我
我要充實一下相簿啦
而且拍完之後無法看回照片總會覺得好遺憾
像欠了什麼一樣

2 comments:

Anonymous said...

經過一萬年後.你終於肯update你的相簿了.
and 相裡面有樂樂盈盈.唔知睇解睇到好好笑.哈.你應該知我講咩.^^

阿離 said...

你d數學都幾差喎
邊有一萬年呀
哈哈

點解見到佢地會好笑呢?唔明
我影左一段安安食竹葉的video
好鬼好鬼好鬼靚女!!(定係靚仔呢..?)
下次可以send比你睇