Monday, July 28, 2008

來不及說的話。

很辛苦是真的
不斷挑戰極限
連續兩晚都在演藝預備直至凌晨
小睡兩三小時又要去返工
腦袋一度當機
但一回到舞台前
疲勞似乎又煙消雲散

越是難熬
跨越過後就越加回味
昨天晚上
當最後一齣即將做完之時
我蹲下牽著肥婷的手對她說  「唔開心呀」
因為要結束了
然後我們再拉上展浚 又一直跟對方道恭喜
「終於搞掂啦!」


感想太多
思緒平整後再慢慢講
先講個笑話


有來看的人就知道
《尋找愛的出口》裡有兩個小朋友
純真得很
特別是pink爆的小小董蕊心
每位觀眾即使沒說出聲
彷彿心裡都OS驚呼著: 「好可愛呀!」
當我問她
「你覺得每個人都讚你可愛時你有甚麼感覺」
她一本正經地說






「在《康熙字典》裡,可愛的意思是『醜得很平均』 。」





全場靜默然後



爆笑。XD

6 comments:

Anonymous said...

好。厲。害。
哈哈。

不過原來大汪琳係我同學呢。

馬家輝 said...

一定很成功了!
下回, 再接再勵!

kf

Anonymous said...

我都好鍾意童年董蕊心...超鍾意
佢做得好好, 好純真...入晒戲呀!

想知佢幾多歲呢 (既然你叫得佢小朋友)

Anonymous said...

小蕊心同小汪琳真係好厲害,使此劇成為我最喜愛的一個

阿離 said...

va,
我知呀,翠翠嘛,
而且佢係~汪晴~
唔係~汪琳~呀 XD

kf,
呵, 其實不知算不算成功,
至少還算順利, 擔心的狀況都沒有發生...
如果還有下次, 會叫你來看
讓你看看澳門人的戲 :)

phy,
其實都唔算太"小朋友"
兩個都係15咁上下啦
但係佢地既造型贏哂, 特別係蕊心

bun,
縱觀三場反應
《尋找愛的出口》的確是最受愛戴的
不過我自己就最鍾意《錯摸》

Anonymous said...

哈哈
該打該打
是旺晴
然後我把視線混淆到
下面的留言都變旺琳了 =P

十五
對於我們這些老人家來說
依然是青春無敵呢
不過佢地真係做得好好