Friday, June 09, 2006

大爆炸

下面請任選一項:

1. 大哭
2. 大吐
3. 腹瀉
4. 全身去角質(應該有這種東西吧...?!)
5. 運動至流汗至虛脫
6. ............

如果以上的還不夠
請大家多多提供意見

總之
我很想很想把藏匿已久的骯髒通通洗乾淨
把羞恥的見不得光的全部丟掉
所有混亂和鬱悶通通殺死...

走走走走走!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>o<

060609 1533

5 comments:

Anonymous said...

我選大哭...然後瞓覺

Anonymous said...

我都想搵人教我

Penny said...

5

Anonymous said...

我要去角質~
之後應該有滑滑的感覺~

大哭就不用選啦,唔選都會哭gala~

Anonymous said...

咦, 我都贊成, 大哭真係唔使選, 一係就自然會喊, 一係就想喊喊唔出

其實, 點解要用大吐呀腹瀉呀呢d咁折磨自己o既方法呢?
唔開心o既時候再病埋, 簡直係雪上加霜, 冇用o架

我會選擇做運動出身汗, 不過我個人通常會去唱k勁點快歌勁嗌, 好發洩, 對我自己好work~