Monday, August 11, 2008

第一次聽見有人這樣做
是水晶

不管看甚麼,都會先買兩張票, 再找人陪自己看


不能說這樣做很奇怪
但那時我的確覺得那樣很冒險
找不到人的話豈不是很浪費錢嗎


沒想到的是現在的自己竟然做了同樣的事
而且不只一次
明明已經撞過板, 而且現在大部份表演的票都越賣越貴
還會這樣做 一來是因為怕錯失了好位置
而且我倒也不是怕一個人看戲會怎樣
只是覺得有個人可以交流一下會比較有趣


所以重點來了


有沒有人會和我一起看黑盒劇場呢

4 comments:

Adam Leong said...

我成日都係咁做傢啦
不過通常都得果一兩個人會同我去XD

Anonymous said...

Sara, I am IN! ^V^

阿離 said...

to tomoro,
我都覺
其實來來去去都係個d人

你去唔去睇五碌葛呀?

kaka,
呵呵
你9/12得閒嗎
我仲差呢日冇人陪我睇ar

Adam Leong said...

睇啊
我俾啊輝屈左去了= =
9/12睇咩戲? 黑盒?
我要on show 耶/_\