Sunday, November 05, 2006

don't let me down.............

生活中總有不少事跟自己想像的不一樣
當跟自以為的軌道擦身而過時
承受失望的能耐就變得相當重要

讓自己接受事實並勇敢地走另一條路固然要緊
但我覺得最痛苦的是
要怎麼不在那個讓自己整個很失望的人或事之前表現出來
甚至還要笑住口講聲「沒關係」...
雖然心裡極想罵人...

於是
我覺得當大人最困難又或者最必須的
是要「口不對心」
因為有太多東西需要顧慮:
要顧大局、顧別人感受.......



學著對「失望」處之泰然
至少看起來應該如此

061105 2013

3 comments:

Anonymous said...

只能說...
做戲咁做,睇戲咁睇,彼此其實都並沒有很多自由...
萬分無奈與失望之餘..
還是要迫自己成長吧.....

Penny said...

所以每日12點以前逢人必講"早晨"
接電話必講"你好,有咩幫到你"
再麻煩GE人向你挑戰你都唔可以一腳申開佢,

我又諗起芝see茹Bi五天精華遊舖頭sales o個堆口頭禪

Penny said...

WAHAHA~
我個BLOG
http://impenguin.blogspot.com

之前o個個唔係唔想用,
之不過我做左件蠢事令到佢會出現廣告,
所以又開多個