Sunday, August 14, 2011

SHUT UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

倫敦時間半夜兩點
窗外正對著的是鄰居的GARDEN
一群人興高采烈的唱著歌飲著酒大聲開著音樂跳著舞聊著天
熱鬧地叫囂著
彷彿現在只是晚上十點
或更早


我知你地WEEKEND飲酒大哂
我知你地不嬲都唔會理人感受
成個國家, 至少倫敦係個人主義都唔恨
我都知你地剛剛整完個GARDEN好開心
我知你地呢一刻仍然high到唔想訓


但唔代表你地係自己地方就可以完全為所欲為
我想講我好憎你地D音樂
一式一樣的hiphop唔該你地閂細聲d得唔得?
你地要聽唔該係間屋fung飽佢(雖然我知道你地d屋隔音好差)
你要點我唔理你但你而家嘈住我訓囉
明白可以完全冇人投訴??
唔通咁就叫尊重個人自由?
你地而家粗暴地干涉緊我的生活囉


我真係想講我而家慶到爆炸!!!

No comments: