Wednesday, December 26, 2012

好不容易。




不小心
翻開了舊照片
有些發生過的事
我終究無法好好原諒自己


對不起 愛過我的人
我愧對了你們曾對我的好與無限關懷
我逃避 我發脾氣 我非常生自己的氣
對經歷有無盡埋怨與不知所措
到現在2012年將盡
如果安靜下來
重新想起這一年遇過的人
所受的波折折磨
作為一個教訓的話
是不是可以把那些錯誤通通歸還掉? 


就像經歷了一場比Pi還驚險的狂風暴雨
終於熬到了風平浪靜的片刻
鼓起勇氣回看還是猶有餘悸
彷彿死不去已是最大恩賜
又或者 真的是有借有還
揮霍過了,總得還回去
時間問題而已


拐了九曲十三彎
要學的 我都學會了嗎?

1 comment:

Anonymous said...

So just like others, if a person has interest in the fresh
news updates, he can surely give a preference to online
medium for getting familiarity with these topics. This glass would
cost less than $1000 and would be available to almost
all the people in Britain. Thus they can choose from the many
available sources.

Feel free to visit my web blog: Latest Daily News